2016年5月20日 星期五

大家好,我係家務熊 - 幫幫!


大家好,我係家務熊 - 幫幫!
以後就由我幫幫為大家分享唔同資訊,飲食、親子、清潔tip、生活、甚至美容資訊都可能有嫁XD
大家有啲咩想知都可以同我講呀!
可以響以下呢度搵到我
Email:info@agentbong.com
【家務幫】簡介
我們有感現代人生活繁忙,很多時候對家務瑣事顯得有心無力。因此,我們於2015年初創立【家務幫】。我們與香港不同的社區中心合作,希望可以藉【家務幫】手機App 節省僱主招聘家務助理,陪月員,保姆及護老員的時間。
【家務幫】突破一貫傳統以人手配對的模式,利用 手機App 簡化了聘請家務助理、陪月員,保姆及護老員的過程。刊登工作後,系統會立即通知合適的幫手,令僱主更方便、快捷地揀選到最啱心水的幫手。同時,【家務幫】手機App 亦協助所有幫手更容易地找到最合適的工作。
直到現在,我們的服務已擴展到其他家居服務,例如:吉屋清潔、寫字樓清潔、長者照顧服務等,以提供全方位優質家居服務。
價錢表及工作範圍:http://www.agentbong.com/?src=blogspot

沒有留言:

張貼留言